Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vidović, D. (2024). Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547
Vidović, Dominik. "Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547
Vidović, Dominik. "Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547
Vidović, D. (2024). 'Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547
Vidović D. Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547
D. Vidović, "Uloga društvenih mreža u promociji noćnih klubova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837547