Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lipovac, B. (2024). Stavovi potrošača prema online personalizaciji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454076
Lipovac, Barbara. "Stavovi potrošača prema online personalizaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454076
Lipovac, Barbara. "Stavovi potrošača prema online personalizaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454076
Lipovac, B. (2024). 'Stavovi potrošača prema online personalizaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454076
Lipovac B. Stavovi potrošača prema online personalizaciji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454076
B. Lipovac, "Stavovi potrošača prema online personalizaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:454076