prikaz prve stranice dokumenta Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji

Vodopijak, Nives
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vodopijak, N. (2024). Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:535436

Vodopijak, Nives. "Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:535436

Vodopijak, Nives. "Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:535436

Vodopijak, N. (2024). 'Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:535436

Vodopijak N. Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:535436

N. Vodopijak, "Motivi kupnje i čimbenici lojalnosti potrošača prema marki u automobilskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:535436

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.