Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Hanžek, M. (2024). Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
Hanžek, Mihaela. "Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
Hanžek, Mihaela. "Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
Hanžek, M. (2024). 'Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
Hanžek M. Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417
M. Hanžek, "Utjecaj promotivnih aktivnosti malih i srednjih poduzeća na preferencije potrošača u kozmetičkoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:681417