diplomski rad
Uloga proširene stvarnosti u iskustvu kupovine kozmetičkih proizvoda

Krpan, Nika
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Krpan, N. (2024). Uloga proširene stvarnosti u iskustvu kupovine kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243542

Krpan, Nika. "Uloga proširene stvarnosti u iskustvu kupovine kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243542

Krpan, Nika. "Uloga proširene stvarnosti u iskustvu kupovine kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243542

Krpan, N. (2024). 'Uloga proširene stvarnosti u iskustvu kupovine kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243542

Krpan N. Uloga proširene stvarnosti u iskustvu kupovine kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243542

N. Krpan, "Uloga proširene stvarnosti u iskustvu kupovine kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:243542

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.