Čoga, L. (2024). Čimbenici koji utječu na lojalnost studenata prema markama brze mode (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974718
Čoga, Lucija. "Čimbenici koji utječu na lojalnost studenata prema markama brze mode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974718
Čoga, Lucija. "Čimbenici koji utječu na lojalnost studenata prema markama brze mode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974718
Čoga, L. (2024). 'Čimbenici koji utječu na lojalnost studenata prema markama brze mode', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974718
Čoga L. Čimbenici koji utječu na lojalnost studenata prema markama brze mode [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974718
L. Čoga, "Čimbenici koji utječu na lojalnost studenata prema markama brze mode", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:974718