Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Iljić, I. (2024). Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548
Iljić, Ivana. "Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548
Iljić, Ivana. "Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548
Iljić, I. (2024). 'Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548
Iljić I. Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548
I. Iljić, "Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548