prikaz prve stranice dokumenta Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima

Iljić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Citirajte ovaj rad

Iljić, I. (2024). Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548

Iljić, Ivana. "Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548

Iljić, Ivana. "Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548

Iljić, I. (2024). 'Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548

Iljić I. Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548

I. Iljić, "Uloga umjetne inteligencije u upravljanju odnosima s klijentima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:970548

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.