Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Murgić, D. (2024). Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818
Murgić, Davor. "Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818
Murgić, Davor. "Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818
Murgić, D. (2024). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818
Murgić D. Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818
D. Murgić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na inovativnost u automobilskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:818818