Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Koritnik, S. (2024). Uloga zadovoljstva korisnika mobilne trgovine kod ponovne kupnje (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994353
Koritnik, Sanja. "Uloga zadovoljstva korisnika mobilne trgovine kod ponovne kupnje." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994353
Koritnik, Sanja. "Uloga zadovoljstva korisnika mobilne trgovine kod ponovne kupnje." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994353
Koritnik, S. (2024). 'Uloga zadovoljstva korisnika mobilne trgovine kod ponovne kupnje', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994353
Koritnik S. Uloga zadovoljstva korisnika mobilne trgovine kod ponovne kupnje [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994353
S. Koritnik, "Uloga zadovoljstva korisnika mobilne trgovine kod ponovne kupnje", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:994353