Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lažnjak, M. (2024). Percipirani rizici i koristi u kupnji pametnih telefona putem interneta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009992
Lažnjak, Maja. "Percipirani rizici i koristi u kupnji pametnih telefona putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009992
Lažnjak, Maja. "Percipirani rizici i koristi u kupnji pametnih telefona putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009992
Lažnjak, M. (2024). 'Percipirani rizici i koristi u kupnji pametnih telefona putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009992
Lažnjak M. Percipirani rizici i koristi u kupnji pametnih telefona putem interneta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009992
M. Lažnjak, "Percipirani rizici i koristi u kupnji pametnih telefona putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:009992