Rogelj, P. (2015). Korištenje društvenih medija u svrhu poslovnog e-učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:284098
Rogelj, Petra. "Korištenje društvenih medija u svrhu poslovnog e-učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:284098
Rogelj, Petra. "Korištenje društvenih medija u svrhu poslovnog e-učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:284098
Rogelj, P. (2015). 'Korištenje društvenih medija u svrhu poslovnog e-učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:284098
Rogelj P. Korištenje društvenih medija u svrhu poslovnog e-učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:284098
P. Rogelj, "Korištenje društvenih medija u svrhu poslovnog e-učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:284098