Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Grabovac, I. (2025). Korištenje igara kao marketinškog alata u funckiji lojalnosti potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:176023
Grabovac, Iva. "Korištenje igara kao marketinškog alata u funckiji lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:176023
Grabovac, Iva. "Korištenje igara kao marketinškog alata u funckiji lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:176023
Grabovac, I. (2025). 'Korištenje igara kao marketinškog alata u funckiji lojalnosti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:176023
Grabovac I. Korištenje igara kao marketinškog alata u funckiji lojalnosti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 03.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:176023
I. Grabovac, "Korištenje igara kao marketinškog alata u funckiji lojalnosti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:176023