Vulinec, I. (2015). Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562093
Vulinec, Iva. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562093
Vulinec, Iva. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562093
Vulinec, I. (2015). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562093
Vulinec I. Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562093
I. Vulinec, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562093