Devčić, P. (2015). Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:325359
Devčić, Petra. "Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:325359
Devčić, Petra. "Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:325359
Devčić, P. (2015). 'Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:325359
Devčić P. Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:325359
P. Devčić, "Ponašanje potrošača pri kupnji božićnih poklona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:325359