Naslov | Komparativna analiza javnog i privatnog visokog ekonomskog obrazovanja u Hrvatskoj |
Autor | Marijo Agatić |
Voditelj/Mentor | Vinko Barić (mentor)
|
Sažetak rada | Cilj ovog rada je usporediti stanje u visokom ekonomskom obrazovanju u Hrvatskoj kroz komparativnu analizu javnih i privatnih pružatelja istog. Izvori podataka za ovaj rad skupljeni su zahvaljujući pomoći i usluzi knjižnice Ekonomskog fakulteta, te pretraživanjem internetskih baza podataka, statističkih baza i članaka. Brojne baze podataka Državnog zavoda za statistiku, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta korištene su pri izradi tabličnih i grafičkih prikaza, koji su u konačnici pridonijeli donošenju zaključaka. Proveden je i anketni upitnik. Zaključeno je kako bi javni ekonomski fakulteti više pažnje trebali pridodavati praktičnoj nastavi i praktičnom radu. Postojeća struktura i javnog i privatnog ekonomskog studiranja čini se zadovoljavajuća i ponuda je zaista velika. Neosporno je da je obrazovanje postalo odveć komercijalizirano. Treba poraditi na samoj kvaliteti nastave i kvaliteti znanja koje studenti donose nakon što završe studij. Također, potrebno je i smanjiti broj studenata ekonomije. Problem možda ne leži u upisnim kvotama, već u činjenici kako velik broj studenata studira čitav niz godina. Pitanje trajanja studiranja potrebno je dodatno regulirati. |
Ključne riječi | javno ekonomsko studiranje privatno ekonomsko studiranje kvaliteta studiranje upisne kvote struktura ekonomskog obrazovanja |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Comparative analysis of public and private higher economic education in Croatia |
Povjerenstvo za obranu | Hrvoje Šimović (predsjednik povjerenstva) Šime Smolić (član povjerenstva)
|
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet |
Mjesto | Zagreb |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
|
Vrsta studija | sveučilišni |
Stupanj | diplomski |
Naziv studijskog programa | Ekonomija |
Akademski / stručni naziv | magistar/magistra ekonomije |
Kratica akademskog / stručnog naziva | mag. oec. |
Vrsta rada | diplomski rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2015-09-24 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | The aim of this study is to compare the situation in higher economic education in Croatia through a comparative analysis of public and private providers of the same. Data sources for this study were collected thanks to the support and service the library of Faculty of economics and business, and searching online databases, statistical databases and articles. Numerous databases of the Central bureau od statistics, the Croatian employment servise and the Ministry od science, education and sports were used in the preparation of tabular and graphical displays, which ulimately contributed to conclusions. It was carried out and a questionnaire. It was concluded that a public econimc faculties more attention should add up practical teaching and practical work. Existing structures and public and private economic study seems satisfactory and offer really great. It is undeniable that education has become too commercialized. It need to work on the quality of teaching and the quality of knowledge that students bring when they complete their studies. Also, it is necessary to reduce the number of students of economics. The problem may not lie in the entry quotas, but in the fact that a large number of students are studying a number of years. The question of the duration of the study sholud be furher regulated. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | public economic education private economic education quality of studing enrollment quotas structure of economic education |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:636217 |
Pohranio | Davorka Jukica |