Šafarić, L. (2015). Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359227
Šafarić, Luka. "Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359227
Šafarić, Luka. "Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359227
Šafarić, L. (2015). 'Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359227
Šafarić L. Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359227
L. Šafarić, "Elektronički kanali distribucije - specifičnosti grupne kupovine", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359227