završni rad
STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY

Marta Jurić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad...

Jurić, M. (2016). STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Jurić, Marta. "STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Jurić, Marta. "STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Jurić, M. (2016). 'STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

Jurić M. STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758

M. Jurić, "STRATEGIC RIVALRY IN BEVERAGE INDUSTRY", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460758