Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
REPEFZG
Repozitorij radova Ekonomskog fakulteta Zagreb
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Zatraži primjerak
dokumenta
 
diplomski rad
27
3
Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom
Donna Biljak (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:899906
Podaci o radu
Naslov
Implementacija zelenog marketinga u upravljanje destinacijom
Autor
Donna Biljak
Voditelj/Mentor
Josip Mikulić
(mentor)
Sažetak rada
Očuvanje okoliša te kulturnog naslijeđa, tradicije i običaja postaje glavno pitanje 21.stoljeća. Pri razvoju turizma u destinaciji nemoguće je usredotočiti se samo na zaštitu prirodnih i kulturnih resursa ili s druge strane, na što veći profit, tj. gospodarski razvoj. Upravo ovdje stupa na scenu održivi razvoj koji je u terminologiju ušao 80.-ih godina 20. stoljeća., a službeno je prihvaćen 1992. godine na konferenciji u Riu de Janeiru. Dok se načela održivog razvoja ne počnu primijenjivati na mikro razini ne može se govoriti o promjenama i rezultatima na globalnoj razini. Zeleni marketing se ovdje pojavljuje kao glavni pokretač održivog društva, tj. održivog razvoja te ima potrebnu snagu i moć koja će promijeniti kulturu cjelokupnog društva i kreirati kulturu održivosti.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje
zeleni marketing
održivi razvoj
ekoturisti
ekološka osviještenost
Naslov na drugom jeziku (engleski)
Implementation of green marketing in destination managment
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
diplomski
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija
Akademski / stručni naziv
magistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
mag. oec.
Vrsta rada
diplomski rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2015-09-28
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:899906
Pohranio
Davorka Jukica