diplomski rad
Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje

Diana Lažec (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Lažec, D. (2015). Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402

Lažec, Diana. "Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402

Lažec, Diana. "Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402

Lažec, D. (2015). 'Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402

Lažec D. Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402

D. Lažec, "Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402