diplomski rad
Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti

Sanja Pokorni (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Pokorni, S. (2015). Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni, Sanja. "Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni, Sanja. "Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni, S. (2015). 'Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

Pokorni S. Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727

S. Pokorni, "Uspješnost kampanja marketinga opće dobrobiti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:241727