Ćurlin, A. (2015). Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975
Ćurlin, Ante. "Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975
Ćurlin, Ante. "Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975
Ćurlin, A. (2015). 'Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975
Ćurlin A. Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975
A. Ćurlin, "Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975