Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
REPEFZG
Repozitorij radova Ekonomskog fakulteta Zagreb
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Zatraži primjerak
dokumenta
 
diplomski rad
70
18
Stavovi generacije X i generacije Y prema kontroverznom oglašavanju
Maja Juras (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:988863
Podaci o radu
Naslov
Stavovi generacije X i generacije Y prema kontroverznom oglašavanju
Autor
Maja Juras
Voditelj/Mentor
Mirko Palić
(mentor)
Sažetak rada
Kontroverzno oglašavanje se u svijetu upotrebljava već nekoliko desetljeća, ali se intenzivnije počelo koristiti i počela mu se pridavati veća značajnost oko 1980. godine kada je talijansko poduzeće United Colors of Benetton za oglašavanje svojih odjevnih predmeta započelo s tim oblikom oglašavanja. Iako se kontroverzno oglašavanje u svijetu dosta koristi i njegova upotreba se povećava, u Hrvatskoj je zabilježeno tek nekoliko kampanja koje koriste kontroverzno oglašavanje. Cilj rada je istražiti stavove generacije X i generacije Y prema kontroverznom oglašavanju, te dobiti uvid u potencijal korištenja kontroverznog oglašavanja na tržištu u pridobivanju novih kupaca. Istraživanje je provedeno u obliku anketnog upitnika na 200 ispitanika podijeljenih u dvije dobne skupine. Rezultati istraživanja su pokazali podijeljenost stavova ispitanika prema kontroverznom oglašavanju i kako ne postoje značajne razlike između ispitanika različitih dobnih skupina. Također je moguće zaključiti da kontroverzno oglašavanje ima veliki potencijal za korištenje u budućnosti jer privlači pozornost, ali zbog nedovoljne istraženosti zahtijeva dodatna istraživanja.
Ključne riječi
oglašavanje
kontroverzno oglašavanje
generacija X
generacija Y
Naslov na drugom jeziku (engleski)
ATTITUDES OF GENERATION X AND GENERATION Y TOWARDS CONTROVERSIAL ADVERTISING
Povjerenstvo za obranu
Ana Tkalac Verčič
(predsjednik povjerenstva)
Andrea Razum
(član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
diplomski
Naziv studijskog programa
Poslovna ekonomija
Akademski / stručni naziv
magistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
mag. oec.
Vrsta rada
diplomski rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2015-12-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Controversial advertising has been used world wide for a few decades, but more intensive use started and became more significant in 1980 when Italian clothing company introduced shock tactics in their advertising. Although controversial advertising is widley used in the world, only few organizations have used shock tactics in their advertising in Croatia. The purpose of this study is to examine the attitudes of generation X and generation Y towards controversial advertising and to examine the potential of using controversial advertising in order to attract new customers. Research was conducted in the form of questionnaire to 200 respondents in two age groups. Findings show that most respondents hold divided attitudes towards controversial advertising and that two age groups are not signicificantly different in attitudes towards controversial advertising. It is also possible to conclude that the use of controversial advertising has huge potential in the future but also requires additional studies and research.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)
advertising
controversial advertising
generation X
generation Y
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:988863
Pohranio
Davorka Jukica