prikaz prve stranice dokumenta Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem

Dražić, Mirela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dražić, M. (2015). Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Dražić, Mirela. "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Dražić, Mirela. "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Dražić, M. (2015). 'Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Dražić M. Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

M. Dražić, "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.