završni specijalistički
Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj

Davor Dujić (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Dujić, D. (2014). Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875

Dujić, Davor. "Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875

Dujić, Davor. "Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875

Dujić, D. (2014). 'Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875

Dujić D. Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2014 [pristupljeno 24.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875

D. Dujić, "Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875