Dujić, D. (2014). Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875
Dujić, Davor. "Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875
Dujić, Davor. "Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875
Dujić, D. (2014). 'Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875
Dujić D. Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2014 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875
D. Dujić, "Strategije ulaska na strana tržišta srednje veliih poduzeća u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:463875