diplomski rad
Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača

Lea Zaher (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Zaher, L. (2015). Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

Zaher, Lea. "Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

Zaher, Lea. "Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

Zaher, L. (2015). 'Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

Zaher L. Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

L. Zaher, "Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362