Tumpak, I. (2016). Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402
Tumpak, Ivana. "Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402
Tumpak, Ivana. "Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402
Tumpak, I. (2016). 'Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402
Tumpak I. Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402
I. Tumpak, "Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402