diplomski rad
Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija

Ivan Zovak (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Zovak, I. (2015). Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, Ivan. "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, Ivan. "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, I. (2015). 'Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak I. Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

I. Zovak, "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938