diplomski rad
Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme

Janja Rajh (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Rajh, J. (2016). Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071

Rajh, Janja. "Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071

Rajh, Janja. "Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071

Rajh, J. (2016). 'Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071

Rajh J. Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071

J. Rajh, "Dominacija uslužno orijentirane strategije u prodaji asortimana dječje opreme", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799071