diplomski rad
Upravljanje marketingom u hotelijerstvu-poslovni slučaj Maistra d.d.

Mark Mazreki (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Mazreki, M. (2016). Upravljanje marketingom u hotelijerstvu-poslovni slučaj Maistra d.d. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562667

Mazreki, Mark. "Upravljanje marketingom u hotelijerstvu-poslovni slučaj Maistra d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562667

Mazreki, Mark. "Upravljanje marketingom u hotelijerstvu-poslovni slučaj Maistra d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562667

Mazreki, M. (2016). 'Upravljanje marketingom u hotelijerstvu-poslovni slučaj Maistra d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562667

Mazreki M. Upravljanje marketingom u hotelijerstvu-poslovni slučaj Maistra d.d. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562667

M. Mazreki, "Upravljanje marketingom u hotelijerstvu-poslovni slučaj Maistra d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:562667