diplomski rad
Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje

Marina Petrinac (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Petrinac, M. (2016). Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac, Marina. "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac, Marina. "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac, M. (2016). 'Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

Petrinac M. Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558

M. Petrinac, "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558