Petrinac, M. (2016). Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558
Petrinac, Marina. "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558
Petrinac, Marina. "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558
Petrinac, M. (2016). 'Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558
Petrinac M. Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558
M. Petrinac, "Ponašanje i lojalnost potrošača na tržištu roba široke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:765558