diplomski rad
Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj

Vlatka Mifka (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Mifka, V. (2016). Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210

Mifka, Vlatka. "Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210

Mifka, Vlatka. "Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210

Mifka, V. (2016). 'Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210

Mifka V. Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210

V. Mifka, "Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210