diplomski rad
Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika

Ivana Krznarić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Krznarić, I. (2016). Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, Ivana. "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić, I. (2016). 'Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

Krznarić I. Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031

I. Krznarić, "Uloga marke poslodavca u privlačenju i zadržavanju zaposlenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:961031