diplomski rad
Marketing glazbenih aktivosti - festivala
poslovni slučaj Novalja

Ivona Hibić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Hibić, I. (2016). Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098

Hibić, Ivona. "Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098

Hibić, Ivona. "Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098

Hibić, I. (2016). 'Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098

Hibić I. Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098

I. Hibić, "Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098