Hibić, I. (2016). Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098
Hibić, Ivona. "Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098
Hibić, Ivona. "Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098
Hibić, I. (2016). 'Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098
Hibić I. Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098
I. Hibić, "Marketing glazbenih aktivosti - festivala : poslovni slučaj Novalja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:909098