Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila

Matija Štahan (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Štahan, M. (2019). Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:679494

Štahan, Matija. "Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:679494

Štahan, Matija. "Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:679494

Štahan, M. (2019). 'Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:679494

Štahan M. Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:679494

M. Štahan, "Potrošačka motivacija prilikom odabira električnih automobila", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:679494