Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Vrdoljak, D. (2015). Značaj društvenih mreža u promociji kamping ponude: primjer autokampa Šimuni (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599117
Vrdoljak, Daniela. "Značaj društvenih mreža u promociji kamping ponude: primjer autokampa Šimuni." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599117
Vrdoljak, Daniela. "Značaj društvenih mreža u promociji kamping ponude: primjer autokampa Šimuni." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599117
Vrdoljak, D. (2015). 'Značaj društvenih mreža u promociji kamping ponude: primjer autokampa Šimuni', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599117
Vrdoljak D. Značaj društvenih mreža u promociji kamping ponude: primjer autokampa Šimuni [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599117
D. Vrdoljak, "Značaj društvenih mreža u promociji kamping ponude: primjer autokampa Šimuni", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:599117