Muhek, I. (2019). Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236
Muhek, Ivana. "Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236
Muhek, Ivana. "Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236
Muhek, I. (2019). 'Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236
Muhek I. Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236
I. Muhek, "Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236