prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA

Sambolić, Lea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Sambolić, L. (2019). UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Sambolić, Lea. "UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Sambolić, Lea. "UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Sambolić, L. (2019). 'UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Sambolić L. UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

L. Sambolić, "UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.