diplomski rad
UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA

Lea Sambolić (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Sambolić, L. (2019). UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Sambolić, Lea. "UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Sambolić, Lea. "UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Sambolić, L. (2019). 'UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

Sambolić L. UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780

L. Sambolić, "UTJECAJ OSOBNOSTI POLITIČKE MARKE NA IZBOR BIRAČA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:065780