Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Hrastić, A. (2015). Prodavaonica kao "brand" (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084
Hrastić, Andrea. "Prodavaonica kao "brand"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084
Hrastić, Andrea. "Prodavaonica kao "brand"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084
Hrastić, A. (2015). 'Prodavaonica kao "brand"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084
Hrastić A. Prodavaonica kao "brand" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084
A. Hrastić, "Prodavaonica kao "brand"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084