završni rad
Prodavaonica kao "brand"

Andrea Hrastić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad...

Hrastić, A. (2015). Prodavaonica kao "brand" (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084

Hrastić, Andrea. "Prodavaonica kao "brand"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084

Hrastić, Andrea. "Prodavaonica kao "brand"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084

Hrastić, A. (2015). 'Prodavaonica kao "brand"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084

Hrastić A. Prodavaonica kao "brand" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084

A. Hrastić, "Prodavaonica kao "brand"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:168084