Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šmuljić, I. (2019). MARKETING KULTURNIH EVENATA NA PRIMJERU MOTOVUN FILM FESTIVALA 2018. (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922984
Šmuljić, Ivana. "MARKETING KULTURNIH EVENATA NA PRIMJERU MOTOVUN FILM FESTIVALA 2018.." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922984
Šmuljić, Ivana. "MARKETING KULTURNIH EVENATA NA PRIMJERU MOTOVUN FILM FESTIVALA 2018.." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922984
Šmuljić, I. (2019). 'MARKETING KULTURNIH EVENATA NA PRIMJERU MOTOVUN FILM FESTIVALA 2018.', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922984
Šmuljić I. MARKETING KULTURNIH EVENATA NA PRIMJERU MOTOVUN FILM FESTIVALA 2018. [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922984
I. Šmuljić, "MARKETING KULTURNIH EVENATA NA PRIMJERU MOTOVUN FILM FESTIVALA 2018.", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922984