Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Brnja, M. (2019). Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
Brnja, Marija. "Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
Brnja, Marija. "Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
Brnja, M. (2019). 'Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
Brnja M. Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308
M. Brnja, "Analiza utjecaja psihološkog određivanja cijena kod sportske obuće i bezalkoholnih pića", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:589308