diplomski rad
Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva

Šulc, Peter
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šulc, P. (2019). Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:905929

Šulc, Peter. "Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:905929

Šulc, Peter. "Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:905929

Šulc, P. (2019). 'Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:905929

Šulc P. Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 21.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:905929

P. Šulc, "Uloga dimenzija tržišne vrijednosti marke u odabiru globalnih i lokalnih marki piva", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:905929

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.