Vlatković, P. (2019). Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524
Vlatković, Patricia. "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524
Vlatković, Patricia. "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524
Vlatković, P. (2019). 'Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524
Vlatković P. Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524
P. Vlatković, "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524