prikaz prve stranice dokumenta MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Petek, Vedran
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Petek, V. (2015). MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Petek, Vedran. "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Petek, Vedran. "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Petek, V. (2015). 'MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Petek V. MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

V. Petek, "MIRISNI MARKETING I NJEGOVA PRIMJENA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:779138

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.