Vrbanac, A. (2019). Elementi izbora maloprodajnog oblika u kategoriji osvježavajućih pića (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:978167
Vrbanac, Andrea. "Elementi izbora maloprodajnog oblika u kategoriji osvježavajućih pića." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:978167
Vrbanac, Andrea. "Elementi izbora maloprodajnog oblika u kategoriji osvježavajućih pića." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:978167
Vrbanac, A. (2019). 'Elementi izbora maloprodajnog oblika u kategoriji osvježavajućih pića', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:978167
Vrbanac A. Elementi izbora maloprodajnog oblika u kategoriji osvježavajućih pića [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:978167
A. Vrbanac, "Elementi izbora maloprodajnog oblika u kategoriji osvježavajućih pića", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:978167