Galović, J. (2019). Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793
Galović, Josip. "Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793
Galović, Josip. "Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793
Galović, J. (2019). 'Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793
Galović J. Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793
J. Galović, "Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru IKEA-e", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694793