Popović, D. (2016). Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, Daniel. "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović, D. (2016). 'Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
Popović D. Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179
D. Popović, "Utjecaj elektroničke maloprodaje na rast dodane vrijednosti za potrošače", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:022179