Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Knezić, M. (2015). TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU? (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710
Knezić, Monika. "TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710
Knezić, Monika. "TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710
Knezić, M. (2015). 'TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710
Knezić M. TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU? [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710
M. Knezić, "TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710