prikaz prve stranice dokumenta ULOGA UTJECAJNIH OSOBA U MARKETINGU NA  DRUŠTVENIM MREŽAMA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
ULOGA UTJECAJNIH OSOBA U MARKETINGU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Japundžić, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Japundžić, A. (2019). ULOGA UTJECAJNIH OSOBA U MARKETINGU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694526

Japundžić, Ana. "ULOGA UTJECAJNIH OSOBA U MARKETINGU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694526

Japundžić, Ana. "ULOGA UTJECAJNIH OSOBA U MARKETINGU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694526

Japundžić, A. (2019). 'ULOGA UTJECAJNIH OSOBA U MARKETINGU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694526

Japundžić A. ULOGA UTJECAJNIH OSOBA U MARKETINGU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 20.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694526

A. Japundžić, "ULOGA UTJECAJNIH OSOBA U MARKETINGU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:694526

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.