Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Pintar, V. (2019). Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149
Pintar, Valentina. "Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149
Pintar, Valentina. "Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149
Pintar, V. (2019). 'Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149
Pintar V. Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149
V. Pintar, "Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149