prikaz prve stranice dokumenta Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda

Pintar, Valentina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Pintar, V. (2019). Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149

Pintar, Valentina. "Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149

Pintar, Valentina. "Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149

Pintar, V. (2019). 'Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149

Pintar V. Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149

V. Pintar, "Stavovi mladih prema globalnim i lokalnim markama proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:641149

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.