prikaz prve stranice dokumenta Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y

Menjak, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Menjak, M. (2019). Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Menjak, Marija. "Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Menjak, Marija. "Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Menjak, M. (2019). 'Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Menjak M. Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 01.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

M. Menjak, "Povezanost društvenih medija s donošenjem odluka o kupovini generacije y", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136349

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.